هستي جونهستي جون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
هلیاجونهلیاجون، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

دليل بودنم هستي

بدون عنوان

1392/12/18 13:00
137 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دیروز رفتم سونوگرافی خدارو شکر همه چیز نی نی سالم بود عکسشم حسابی واضح افتاد یازده هفته و پنج روز شدم هستی ام از دیدن عکس نینی کلی ذوق کرد و سریع گفت پس عکس نی نیی من وقتی تو شکمت بودم کو منم سونو وقت هستی رو داشتم و سریع نشونش دادم دخترم کلی براش جالب بود اينم عكس ني ني ما توي يازده هفته اي .

 

 

قلب

ماچ

قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خواهری
13 اسفند 92 7:44
مبارکه مبارکپسر بود یا دخمل؟هنوز معلوم نشده میدونمبابا جون مگه من نگفتم چیکار کنی؟سایتی رو که خودم آپلود میکنم برای عکسهای حجم بالا میذارم تو پیوندها.تست کن.از وب دخملی شکلک هم میتونی استفاده کنی
مامان هستي و هلیا
پاسخ
مرسي جديدا ميرم تو سايت رنگين كمان من با فاب هاي كيانا عكسارو اپلود ميكنم بعد ميتونم بذارم جالبه نهراستي من چندروزه باهات قهرمچون اصلا زنگ نميزني خسيس خانوم
مامان کیانا و صدرا
18 اسفند 92 13:45
سلام.به به این عکسشه؟؟؟؟؟جوگولی خالهچه خبرا؟باز نگی نظرت نیومده
مامان هستي و هلیا
پاسخ
سلام تونستي تشخيص بدي گفتم حسابي واضحه باور كن نظر قبليت نيومده
یه بنده خدا
19 خرداد 93 20:14
سلام.خوبی ؟نی نی کوچولو چطوره ؟راستی هیوا یعنی چی ؟ شب بخیر.خوش حال باهات حرف زدم. باااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
مامان هستي و هلیا
پاسخ
سلام مرسي منم خوشحالم لطفا ادرس وبتو برام بذار هيوا يعني اميد و ارزو يه اسم كرديه
یه بنده خدا
20 خرداد 93 20:28
من وبلاگ ندارم ایشالا تا دو ماه دیگه سرم یکم خلوت بشه بعدیکی درست میکنم.یه سوال........شما کردی هستین یا همسر گرامیتان؟اسم های دیگه هم هست یه ذره دیگه بیشتر فکر نمی کنی؟واقعا خوش حال هر روز میتونم باهات حرف بزنم عکس هستی جون ببینم.شب شیک.............راستی یادم رفت تولد دخترت پیشاپیش مباااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
مامان هستي و هلیا
پاسخ
سلام روي اسماي ديگه ام داريم فكر ميكنيم ممنون بخاطر تبريك تولد ادرس همون وبي كه ازش وارد ميشي رو برام بذار عزيز شرمنده كه دير جوابتون رو دادم واقعا سرم شلوغه
یه بنده خدا
23 خرداد 93 13:19
سلام گلم سه چهارتا وب باز میکنم تا به صفحه شما بیایم در ضمن من میخوام همون بنده خدا بمونم مامان هستی یا هیوا .راستی چند تا اسم نادیا محدثه صغرا کبری ارمیتا کشور جهان مریم زهرا فاطمه مارال کوثر یلدا و................به این ها هم فکر کن باااااااااااااااا ای .فکر کنم تا حالا باید فهمیده باشین من کی هستم.شناختینم ؟
مامان هستي و هلیا
پاسخ
نه عزيزم ادرس منو خيلي دارن منتظر ادرس وبتم وگرنه شرمنده تا ني ني وبلاگي نباشي كه نميتوني نظر بذاري شناختمت در خدمتت هستم