هستي جونهستي جون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
هلیاجونهلیاجون، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

دليل بودنم هستي

تست هوش دخملي

1393/2/14 19:19
162 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دوستاي خوبم امروز ميخوام جريان تست هوش هستي جون رو براتون بنويسم چندوقت پيش براي ثبت نام دوره پيش 2 هستي جوني رفته بودم گفتن بايد ازش تست هوش بگيريم من خيلي نگران شدم اخه هستي استعدادش زياده ولي خيلي كم پيش مياد به سوالاي غريبه ها جواب بده خلاصه روز تست رسيد و من با كلي استرس هستي رو بردم يك ساعت و نيم توي اتاق بود من پشت در فال گوش واستاده بودم الهي فداي دخترم بشم كه با اون زبون شيرينش چقدر قشنگ سوالا رو جواب ميداد و منم كلي ذوق كردم بهد هم به همون گفتن اخر تير كه از همه بچها تست گرفتنشون تموم بشه جواب رو اعلام ميكنن ماهم منتظريم ولي دخترم خبلي دل ماماني رو شاد كرد
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کیانا و صدرا
18 اردیبهشت 93 9:20
برو خصوصی
مامان هستي و هلیا
پاسخ
رفتم اباجي بزرگه
مامان کیانا و صدرا
19 اردیبهشت 93 11:55
سلام.خوبی؟؟یادش بخیر خواهری
مامان هستي و هلیا
پاسخ
سلام مرسي واقعا يادش بخير.....
مامانی
18 خرداد 93 11:08
سلام خاله جون !!!! این از طرف مامانی است : جشن تولد هستی جون را تبریک صمیمانه می گویم .
مامان هستي و هلیا
پاسخ
سلام مرسي از تبريك پيشاپيشتون ممنون كه زودتر از همه يادتون بود