هستي جونهستي جون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
هلیاجونهلیاجون، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

دليل بودنم هستي

تقديم به پدر مهربانم

1393/3/5 10:11
466 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دوستان عزيز

 امروز سيزدهم  ماه رجب روز پدره من از همينجا اين روز رو به همه پدراي مهربون تبريك ميگم مخصوصا به باباي گلم كه فرسنگها ازش دورم باباجونم دوستت دارم و اميدوارم هميشه سالم و سرحال باشي دستاي مهربونت و مي بوسم و برات سلامتي و شادابي رو ارزو ميكنم ممنونم بخاطر همه زحمات زيادي كه برام كشيدي شادابي و سرزندگيت ارزوي منه عزيزترينم .....                                                      

                                                    

يه تبريك ويژه هم به همسر مهربونم ميگم كه هميشه و همه جا پشت و پناه من بوده و هميشه مثل يك كوه بهش تكيه ميكنم خيلي دوستت دارم محسن عزيزم

                                                             

پسندها (2)

نظرات (4)

مهدیا
23 اردیبهشت 93 12:27
سلام ویلاگ خوبی دارین ........ چقدر خوش ذوق هستین.... به ما هم سر بزن
مامان هستي و هلیا
پاسخ
سلام ممنون از لطفتون
مامان کیانا و صدرا
25 اردیبهشت 93 18:02
سلام.منم میگم روزت مبارک بابایی جونم
مامان هستي و هلیا
پاسخ
سلام ممنونم عزيز
مامان کیانا و صدرا
30 اردیبهشت 93 17:42
سلام به بی معرفت ترین خواهر دنیاخوبی؟اسم نی نیو گذاشتی هیواتو که میگفتی از هیوا خوشت نمیادهلیا چی شد؟؟راستی وصال هم خیلی قشنگه...من دوست دارم.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخشاد باشید و سلامت
مامان هستي و هلیا
پاسخ
سلام ابيجي بابا سرم حسابي شلوغه اصلا نميرسم به هيچ كاري هيوايي خيلي قشنگه گلك وصال هم برازنده نيني خودته ايشالا همين روزا توهم يه خواهر ناز واسه دخملت مياري
مامان سمیه
20 خرداد 93 12:50
سلام عزیزم....خوبی ؟ نی نی خوشگلتون چطوره ؟ من شدیدا به نظر و کمک شما نیاز دارم.... می تونی بیایی خونه ی مجازی ما ؟ ممنونم و منتظرتون هستم.
مامان هستي و هلیا
پاسخ
سلام ممنونم دخترمونم خوبه حتما ميام عزيزم...